Гүлім Болып Жайнап Өскен Жайлауда,.


Web текст песни ай дидарлы балауса қыз болдын арманым жанарынның жылуымен жанды жауладын көрдім дағы жүрегіммен жіпсіз байланып өзіңді ойлап. Армандап, жыл мезгілін қалай күтсем, олда менің көптен күткен аққу құсым. Қара көзі, ең алғашқы сүйген қызым, көктемі қсы менен жазы күзі.

Қаракөз, Ең Алғашқы Сүйген Қызым, Көктемім, Жазым Менің, Кузім, Қысым.


Каналымызға жазылып, лайык басыңыздар, достар!. Web алтыным, жолугушчу биздин күндөр бар, капалыкка алдырба, жазда жааган жамгырдай сүйүп жүзүңдөн мен барамын, сөздөрүңдөн кубат аламын өчпөй күйүп. Web текст песни қаракөз ең алғашқы сүйген қызым, көктемім жазым менің күзім қысым.

Армандап Жыл Мезгилин Калай Кутсем, Ол Да Менин Коптен Куткен Акку Кусым.


Қиялдап отыр едім,қияға әкеттің алыс, бірге едік,кеше біздер,ал бүгін отырмын жалғыз. Web алтыным халык ани алтыным 2 0 текст песни теңіз болып толқыдың да шалқыдың, айдынында шағала боп қалқыдың. Қаракөз, ең алғашқы сүйген қызым, көктемім, жазым менің, кузім, қысым.

Армандап, Жыл Мезгілін Қалай Күтсем, Олда.


C алтыным менің, am кете бардың амалым жоқ, қала бердім dm жүрегім кеудеме сыймайды g сол менің жүрегімді қинайды c алтыным. Армандап жыл мезгілін қалай күтсем, ол да менің көптен күткен аққу құсым. Web текст песни каракоз ен алгашкы суйген кызым, коктемим жазым менин кузим кысым.

Ауылда Жаз Мезгілік Қалай Күтсем, Сонда Келер Көптен Күткен Аққу Құсым.


Болсын деп бәрі жақсы,жанымды жалын басты, өмірдің сәні.